Voorbereiden, voorbereiden en nog een voorbereiden - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Stefan en Roy Burgers-Franssen - WaarBenJij.nu Voorbereiden, voorbereiden en nog een voorbereiden - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Stefan en Roy Burgers-Franssen - WaarBenJij.nu

Voorbereiden, voorbereiden en nog een voorbereiden

Door: Roy

Blijf op de hoogte en volg Stefan en Roy

21 December 2012 | Nederland, Tilburg

Dag allemaal,

Onze eerste blog is nog niet vanuit het verre Australië, het is dus nog geen reisverslag. Het is meer een test om te kijken hoe dit nou precies allemaal werkt ;)
Desalniettemin is het misschien dan wel leuk om te vertellen dat we flink aan het voorbereiden zijn. Ik (Roy) had niet gedacht dat er zoveel voorbereid moest worden. Werkelijk met alles moet je rekening houden en meer en meer kom je er dan achter dat het een gigantisch groot land is waardoor we gaan reizen.

Zoveel en zo groot dat Roy afgelopen dinsdagavond echt even letterlijk en figuurlijk, door de bomen het bos niet meer zag. We werken veel via Google maps en Earth om te bekijken hoe we het beste zouden kunnen rijden, wat we allemaal tegenkomen en wat en mooiste plekjes zijn om te vertoeven.
Gelukkig was daar Stefan die Roy goed gerust wist stellen met zijn enorme geduld. Ontzettend grappig om te zien dat er al rollen verdeeld zijn: Stefan de rustige en geduldige en Roy de drukke en ongeduldige hahaha, Wij zijn benieuwd hoe dat zal gaan uitpakken tijdens de reis :P

Een ding is in ieder geval zeker, wij gaan werkelijk een fantastische reis maken! We zien zoveel moois waar we allemaal langs gaan komen en de reis wordt steeds fascinerende en indrukwekkender. En dat te beseffen dat het allemaal nog alleen maar boekjes, filmpjes en plaatjes zijn. We gaan het allemaal in het echt zien, fantastisch!

Natuurlijk gaan we proberen om jullie op de hoogte te houden middels deze blog, maar helaas kunnen wij niets beloven. Het is allemaal zo groot en er is zoveel te doen dat we gewoon nu al tijd te kort komen. We doen ons best, want ook voor onszelf is zo'n reisverslag hartstikke leuk voor thuiskomst en later natuurlijk ;) We houden ook een Facebookpagina bij, waarop we zullen proberen om zoveel mogelijk status updates te plaatsen!

Nou wij denken te weten hoe dit allemaal werkt, we hopen ook dat het plaatsen allemaal goed gaat en dan kan ook dit puntje aangevinkt worden op de lijst als: geregeld!

De groeten,

Stefan en Roy

• 21 December 2012 - 11:06

Nick:

Veel plezier saampjes en ik verwacht eigenlijk wel veel jaloersmakende foto's en verslagen ;)
    Alvast hele fijne feestdagen ook en een gezond en reislustig 2013!

• 26 December 2012 - 22:15

Hannie Bagijn:

Hoi Stefan,
    Ik kreeg van jullie mam het adres van de ze site. Aniek zit op het moment in Thailand en die volg ik ook via zo'n site. Het lijkt me leuk om jullie ook te volgen in Australië. Geniet van deze prachtige reis. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.
    Groetjes Hannie

• 29 December 2012 - 14:58

Cleta En Johan:

Hoi Stefan en Roy,
    Wij zijn benieuwd hoe het jullie vergaat Down under.
    We kijken uit naar jullie reisverslagen!
    Wij wensen jullie alvast een gezellige jaarwisseling in Sydney.
    Veel plezier en geniet ervan! XXXX
    Johan en Cleta

• 29 December 2012 - 15:28

Raymond En Rianne Burgers:

Hoi stefan en roy,

Inmiddels zijn jullie al een paar dagen onderweg geweest down under. Ongetwijfeld hebben jullie al veel indrukken opgedaan. Nu op naar het nieuwe jaar, genietend van het mooie feest in Sydney. Heel veel plezier, we gaan jullie proberen te volgen. Groetjes raymond rianne thijs en joep

• 02 Januari 2013 - 12:22

Eugene Burgers:

Hallo Stefan en Roy,

uit ervaring kunnen we zeggen dat jullie in een geweldig land rond trekken, wij hebben er bijna 4 weken doorgebracht waarvan 2 in een camper. Vergeet ook niet "langs" te gaan bij Steve Irvin iets voorbij Brisbane zie je de borden al aan de weg staan, zeker de moeite waard!!

Groetjes vanuit Ophemert,

Francien en Eugene

• 03 Januari 2013 - 16:56

Paul,marian,harm,renske:

Hoi Stefan en Roy,

Een grote reis goed voorbereiden kost zeker veel tijd, daar weten we alles van, maar het is vast de moeite waard als je achteraf terug kijkt. We hopen snel veel mooie fotos van jullie reis en de reisverslagen op de site te zien. Jullie hebben de afgelopen week ongetwijfelt al veel gezien, Sydney is een fantastisch mooie stad en het vuurwerk zal zeker ook indrukwekkend zijn geweest. Verder wensen we jullie een goede reis en veel plezier in Australië.

Groetjes vanuit Tilburg,
    Paul, Marian, Harm en Renske

• 03 Januari 2013 - 18:02

Opa Burgers:

Beste Stefan en Roy,

Ik heb jullie eerste indrukken gelezen en begrepen dat door jullie beide verschillend gereageerd werd maar alle begin is moeilijk. Sydney is een prachtige stad, dat heb ik zelf ervaren. Op weg naar Cairns zullen jullie heel wat mooie dingen tegenkomen waarvan wij graag iets zullen vernemen. Veel plezier en goede reis.

Groetjes

Opa